קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

מגשי אירוח בשרי

תוכן עניינים

מגשי אירוח בשרי כשר

מגשי אירוח בשרי לאירועים - המנגליסטים

מגשי אירוח בשרי הם פתרון מצוין לכל אירוח. החל מאירוח של חברים לצפיה במשחק כדורגל, דרך יום הולדת כיפי בשבת ועד לפיקניק בחיק הטבע. במקום לסחוב את הבשר, להעמיד מנגל ולהתחיל לעבוד, אנו עובדים בשבילכם ומספקים לכם מגשי אירוח בשרי איכותי וטעים. אנו מכינים מגשי אירוח בשרי מכל הסוגים ומכל סוגי הבשר, לפי סוג התיבול שאתם בוחרים ואוהבים. 

מהם מגשי אירוח בשרי לאירוע?

מגשי אירוח הם מגשים עמוסים כל טוב, ובהם יש מנות בשריות הנוחות להגשה. הם מתאימים לכמה אירועים:

  • פיקניק – אם אתם יוצאים לפיקניק או עושים אירוע בטבע, מגשי אירוע בשרי ישדרגו את האירוע. בשר איכותי וטעים מוגש לאורחים ואין צורך להתפשר על הטעם ועל האיכות.
  • אירוע בבית – יותר ויותר אנשים נוהגים לעשות אירועים בבית. האפשרות להזמין קייטרינג נוח מקל על ההתארגות, בלי להתפשר על הטעם. בר מצווה, ימי נישואים וימי הולדת עגולים הם הזדמנות מצוינת ליהנות ממגשי אירוח בשרי.
  • ימי כיף לעובדים – חברות היום משקיעות בארגון ימי כיף לעובדים. נהוג לקיימם בטבע, והם כוללים טיולי ג’יפים, טיולים רגליים, משימות אתגריות ועוד. מגשי אירוח בשרי מחכים לעובדים בסוף המסלול וההנאה מרובה.

באירועים אלה ובאירועים נוספים, נכין עבורכם מגשי אירוח בשרי מושקעים וטעימים.

מה כלול במגשי אירוח בשרי?

אנו מכינים מגשי אירוח  מכל הסוגים ובגדלים שונים. אנו מכינים קבבוני טלה, פלטת נקניקים מובחרים, שניצלונים מתובלים, כריכונים עם מילוי בשר, המבורגרים קטנים, פרגיות חתוכות ומנות נוספות לפי בקשתכם וסוג הבשר שאתם אוהבים, עם התיבול המתאים לו. ניתן להזמין את מגשי האירוח לפי מספר האורחים ולפי סוג הבשר החביב עליכם.

אנו בחברת מנגליסטים מתמחים בארגון והכנת אירוח בשרי מכל סוג. אנו שולחים מנגליסט הישר אליכם לאירוע, או מספקים אירוח בשרי, במגשים מוכנים להגשה ולאכילה. האיכות של הבשר שלנו הוא ללא פשרות ואנו דוגלים בהכנה עם תיבול טעים ומגוון. תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם באתר, כולל מהות האירוע, מספר האורחים, היכן מתקיים האירוע ונתונים נוספים ונחזור אליכם עם מידע נוסף על מגשי האירוח הבשריים שלנו

דילוג לתוכן