קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

מנגליסט עד הבית ֿ | אירוע על האש בבית

תוכן עניינים

גרילמן עד הבית המנגליסטים

שירותי גרילמן עד הבית של המנגליסטים

השירות שלנו כולל גרילמן ובשרים

גרילמן עד הבית רוכש נתחי בשר עסיסיים, טריים ואיכותיים בלבד, על מנת לספק לכם ולאורחים באירוע בביתכם, את הנתחים הטובים ביותר ולהעניק לכם חוויה קולינרית נפלאה ובלתי נשכחת. גרילמן מכיר וחי בשר, הוא יודע לבחור את הנתחים הטובים ביותר של חלקי הבקר, לרבות נתחי אנטרקוט, סינטה, פילה בקר, חזה אווז, כרעיים וכנפיים, פרגיות ונתח קצבים העובר תהליך יישון קפדני וייחודי.

מנגליסט עד הבית

הקייטרינג המוביל של המנגליסטים! אתם מחפשים קייטרינג שימשיך להפתיע ולמרוח את הטעמים שלכם? אז אל תחפשו יותר! המנגליסטים מציעים לכם את הפתרון המושלם עם מנגליסט עד הבית. אין צורך להתאמץ ולחפש את האוכל הטוב ביותר – הם יביאו אותו ישירות אליכם!המנגליסטים מבינים שהבית הוא המקום הכי טוב להינות מאוכל באיכות גבוהה ואווירה נעימה. עם מנגליסט עד הבית, תוכלו להזמין את הקייטרינג שלהם ולקבל את הבשרים הטריים, האיכותיים והמוגשים בצורה מפנקת ישירות אל פתח הבית שלכם. המנגליסטים יגיעו עם כל הציוד הדרוש ויעבדו במקום להכין ולהגיש לכם את המנות הטעימות ביותר.איזה אירוע אתם מתכננים? מסיבת יומולדת, מסיבת גיבוש, אירוע עסקי או שום פריבילגיה ספורטיבית?

המנגליסטים מספקים קייטרינג לכל סוגי האירועים ובכל מסגרת. תוכלו לבחור את סוג הבשרים, הצדדים, הרוטבים והתוספות שתרצו, והם יתאימו את התפריט לטעמים שלכם. תהנו מאוכל באיכות מצוינת בלי לצאת מהבית!מנגליסט עד הבית של המנגליסטים מספק לכם את הטעמים הכי טריים והכי מפוארים ישירות מהמנגל עד הבית שלכם.

אל תתנו לכבלים ולמתחים להפריע לכם – הזמינו עוזרים מקצועיים ותהנו מארוחה מושלמת במרפסת, בגינה או בסלון שלכם. אתם יכולים להתרכז באורחים ובחוויה החברתית, והמנגליסטים ישמרו על האוכל חם, טרי ומפואר.כדי להזמין את מנגליסט עד הבית, אתם פשוט צריכים ליצור איתם קשר. תוכלו להתייעץ איתם על התפריט המתאים, על הכמויות הנדרשות ועל כל הפרטים הנוספים של האירוע שלכם. המנגליסטים יוכלו להתאים את הקייטרינג לצרכים ולתקציב שלכם כדי להבטיח שהכל יהיה מותאם בצורה מושלמת.אז למה לחכות? תתקשרו למנגליסטים ותזמינו את הקייטרינג המנצח שלהם לאירוע שלכם. אני בטוח שהם יעשו הכל כדי להביא לכם את הטעם הכי טוב ואת החוויה הכי טובה. תיהנו!

על האש עד הבית

הוא שירות של מנגליסטים שמביא לכם את הטעם המדהים של בשר מצויין שמוכן בשיטת המנגל ישירות אל פתח הבית שלכם. השיטה הזו מבטיחה בשר טרי, רך וטעים במיוחד. תוכלו להתעדכן על המבצעים המתמשכים של המנגליסטים ולהזמין את המנגל על האש שתרצו ישירות מהאתר שלהם או באמצעות צור קשר ישיר. תהנו מהטעם המופלא והאווירה הנעימה של מנגל על האש בנוחות הבית שלכם!

גרילמן מקצועי בשרות עד הבית 

גרילמן מקצועי ומנוסה מציע עבורכם תפריט עשיר ומגוון בהתאמה אישית, ניתן לבחור תפריט הכולל לפחות 4 מנות בשריות שונות, 2-3 תוספות לפי בחירה, 3-44 סלטים טריים שונים, ובהתאם לצורך תוכלו להזמין ממנו גם שלל מנות פתיחה מקוריות ומוקפדות, קינוחים, בר מתוקים, בר אספרסו, פיתות, לחמים הנאפים במקום על הגריל או בטאבון, משקאות ועוד.

כך לדוגמה גרילמן עד הבית מסוגל לספק לכם תפריט עשיר הכולל: פילה בקר, סינטה, צלעות אנטרקוט ישראלי או דרום אמריקאי, אסאדו, נתח קצבים, לבבות, כנפיים, המבורגרים וקבבים בעבודת יד וללא חומרים משמרים, מבחר סלטים ותוספות וכדומה.

כדי למצוא את הגרילמן והמנגליסט המושלם והמתאים ביותר לאירוע שלכם בבית, מלאו עכשיו את הטופס באתר ונחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית.

גרילמן לאירועים בבית על תפעול האירוע

על פי כמות המשתתפים וסוג האירוע, הגרילמן יגיע עם צוות מקצועי – הוא מעסיק גם מלצרים מנוסים ואדיבים וברמנים מקצועיים, והצוות יגיע כמה שעות לפני תחילת האירוע בבית שלכם כדי להשלים את ההכנות ולוודא כי האירוע יתנהל על מי מנוחות וכי כל האורחים ישבעו וייהנו מחוויית בשרים נפלאה.
לכן, במקום שאתה ואשתך תטרחו ימים ארוכים לפני האירוע, ובמשך כל זמן האירוע תיאלצו לשהות ליד הגריל ובמטבח, תוכלו לשבת בחיבוק ידיים, לנהל שיחות עם החברים וקרובי המשפחה שהזמנתם, ובסיום האירוע הגרילמן והצוות שלו ידאגו לניקיון ולהשלכת הפסולת מהמקום.

חווית השירות של גרילמן עד הבית 

גרילמן לאירועים קטנים עד הבית מכין בקפידה את הבשרים לצלייה ולגריל, ושומר בקירור את הבשרים עד לאירוע. הוא דואג לתבל היטב את הנתחים השונים, להכין את הגריל ואת משטחי העבודה, מכין סלטים טריים מירקות וחומרי גלם איכותיים, ובהתאם לצורך רוכש באותו היום פיתות ומאפים שונים לאירוע.

גרילמן או מנגליסט הוא אדם האחראי על צליית הבשרים באירוע. תפקידו לבחור נתחי קצבים ונתחי בשר עסיסיים, ולצלות אותם בקפידה בהתאם לדרישות והעדפות האורחים. אמנם, בכל חבורה יש מנגליסט קבוע ומנוסה, אך כאשר עורכים אירוע בבית, יום הולדת, ברית, בר מצווה או ארוחה מרובת משתתפים, עדיף להזמין איש מקצוע מוכשר ומקצועי, כדי ליהנות מהאירוע ומחברתם של האורחים. גרילמן עד הבית מגיע מצויד עם כל חומרי הגלם להכנת האוכל, ציוד לבישול ולצליית בשרים. הוא יכול לספק מענה גם בהקשר למשקאות קלים ואלכוהוליים במחיר אטרקטיבי, לשולחנות וכסאות, לצוות מלצרים מיומן ואדיב, לציוד אוכל כמו צלחות, כוסות וסכו”ם, לבר אספרסו ובר מתוקים ועוד.

עריכת אירוע ביתי עם בשר על האש ומיני ירקות על המנגל היא אחד הדברים הנפלאים ביותר שניתן להעלות על הדעת. בשנים האחרונות הפכה עריכת אירוע כזה לאופנתית במיוחד. ייתכן מאד שלחלק ניכר מהאנשים פשוט נמאס מאירועים בנאליים וצפויים מראש, שאינם משאירים בזיכרון מאומה. למרות הנסיונות להיות ייחודיים במובנים כאלה ואחרים ולמרות הגימיקים הרבים שמאן דהו ממציא חדשות לבקרים, מעט מאד אירועים יכולים להיקרא מקוריים. המנגליסטים מסייעים בעריכת אירועים ביתיים. ניתן לערוך אירוע ל-20 איש או אירוע בינוני – גדול של עד 200 איש. כל האירועים הללו נערכים באווירה לבבית. המנות שמציעים אנשי המקצוע המנוסים הן ייחודיות, טעימות ומשאירות רושם עז על כל המשתתפים.

היתרונות בהזמנת גרילמן מקצועי הביתה

יש אנשים התוהים על עצם המחשבה להעביר את עריכת האירוע למומחים. לכאורה נראה כי עריכת אירוע והכנת בשרים על האש באופן עצמאי חוסכת ממון רב. אבל הדבר איננו מדויק ואולי אפילו הפוך. להלן כל הסיבות שבגללן כדאי להניח לצוות המנגליסטים לערוך את האירוע:
חיסכון כספי: מי שמבצע חישוב על פי מספר האורחים ועל פי הכמות המחושבת לכל סועד באירוע עשוי להגיע למסקנה שמדובר בחיסכון. אלא שבמרבית המקרים, מי שאיננו מנוסה בארגון אירועים רוכש בשר, ירקות, פירות, תבלינים, לחמים ועוד מרכיבים רבים בכמות העולה פי כמה על הנדרש. החישוב האמיתי הוא לחלק את סכום הרכישה למספר האורחים. חישוב כזה יביא בהכרח למסקנה שעריכת אירוע פרטי היא פשוט בזבוז כספי.
המארחים ממש לא נהנים: עריכת אירוע על ידי צד שלישי משאירה למארחים די זמן להנות מהאירוע שלהם עצמם, לפגוש את כל האורחים ולהעניק לכל אחד מהם את תשומת הלב הראויה לו. אם המארחים עצמם הם גם אלה האחראים על הנפנוף וההגשה, מן הנמנע הוא שהם יהנו מהאירוע. כל הערב הם יהיו עסוקים בלהאכיל את האורחים במקום להעניק תשומת לב למוזמנים.
איכות: אף כי רבים מחזיקים מעצמם שפים בלתי מדופלמים, במרבית המקרים אנשי מקצוע יכולים להוציא את המנות בצורה טובה ומכובדת יותר. בעניין זה – המקצועיות היא שם המשחק.

שינוע המזון והכנה שלו בתנאי שטח – גרילמן

כל האמור לעיל יוצא מנקודת ההנחה שהאירוע נערך בגינה או בחצר הבית. אלא שאירוע שנערך בתנאי שטח הוא הרבה יותר מסובך: יש לשנע את המזון לשטח, לערוך את השולחנות ולשים את הבשר על האש ובתווך לדאוג שכל האורחים יושבים ושהכל פשוט סבבה. הניסיון מלמד שזו איננה משימה קלה כלל ועיקר. המנגליסטים יעשו את העבודה הזאת בצורה המקצועית ביותר, תוך הסרת דאגה מליבם של בעלי האירוע. מאידך גיסא, הארוחה לא תאבד את הטעם הביתי שלה ותהפוך להצלחה מסחררת.
צוות המומחים למנגל הוא אחד הצוותים המקצועיים והאיכותיים ביותר. ניתן לארגן באמצעותם אירועים משפחתיים, שמחות משפחתיות, כנסים מקצועיים והתכנסויות חברתיות. האוכל כיד המלך, בטעם ובאיכות של בית. כדאי.

דילוג לתוכן