קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

אסאדו על האש

תוכן עניינים

אסאדור קייטרינג

אסאדו על האש זה המנגליסטים

אסאדו על האש היא הדרך הטובה ביותר לוודא שהאורחים שלכם מקבלים את הבשר האיכותי והטעים ביותר! אנו נשמח להציע לכם קייטרינג בשרי לאירוח אסאדו מושלם דרך ההכנה הייחודית הדרום אמריקאית היא חגיגת טעמים ובשרים אמיתית, ואין חובב בשר שיעמוד בריחות ובטעמים של האסאדו. אנו מספקים עמדות אסאדו מגוונות, החל מעמדה בודדת ועד לקייטרינג ארגנטינאי שלם, הכולל גם מנות ראשונות, תוספות וקינוחים.

מהו אסאדו על האש

אסאדו על האש זהו שם לדרך הכנת הבשר הדרום אמריקאית. מדובר בנתח מסוים בבשר הבקר, צלעות בקר בחיתוך רוחבי, אם כי ניתן כמובן להכין חלקי בקר אחרים בשיטת אסאדו. את הבשר לרוב רק ממליחים לפני ההכנה וממקמים אותו במרחק מסוים מהפחמים ומהאש, כדי שיעבור צליה איטית. התוצאה של דרך ההכנה הייחודית היא נתח בשר רך ועסיסי, בעל טעמים מצוינים. את הבשר מגישים לצד תוספות אופיניות, כגון רוטב צ’ימיצ’ורי, רוטב סלסה ועוד. כמובן שאין אסאדו על האש ללא נקניקיות דרום אמריקאיות טעימות, ולא נותר אלא לאכול וליהנות מהאירוע.

הזמנת אסאדו לאירועים

ניתן להזמין אסאדו על האש למגוון אירועים: אנו מומחים בקייטרינג אסאדו במרכז, בדרום ובצפון הארץ.

  • אירוע משפחתי – המשפחות הישראליות אוהבות לארגן אירועים בבית עם עמדת גריל, על-האש. עם זאת, רכישת הבשר, הכנתו לצליה והחשוב ביותר, העמידה ליד הגריל בזמן האירוע, כל אלה גוזלים זמן. משום כך הזמנת גרילמן מקצועי לאירוע משפחתי פרטי מאפשר לכם ליהנות מבשר איכותי במקביל לזמן איכות עם המשפחה.
  • אירועים בחיק הטבע – אנו מציעים עמדות אסאדו למגוון אירועים שנערכים בחיק הטבע. לדוגמה, יום גיבוש שעורכים מעסיקים לעובדים שלהם. אחרי טיול ג’יפים או הליכה מהנה מגיעים למקום הפסקת הצהרים, ושם ממתינה עמדת גריל או כמה עמדות גריל והעובדים נהנים מבשר אסאדו איכותי ומתוספות טעימות.
  • חתונות בגני אירועים – אנו מספקים עמדת גריל אחת כחלק מקייטרינג, או מספקים גם את כל הקייטרינג. אפשר להזמין קייטרינג מלא דרום אמריקאי, הכולל מנות ראשונות כגון אמפנדוס וגם קינוחים אופיניים.

ההחלטה על כמות העמדות המתאימה לאירוע נעשית בתיאום אתכם. נשמח לייעץ לכם מהן האפשרויות שלכם להזמין אסאדו על האש לאירוע, בהתאם למספר האורחים ולתקציב שלכם. לפי נתונים אלה אפשר להחליט אם מעוניינים בעמדת אסאדו אחת, בכמה עמדות אסאדו ואף בקייטרינג שלם. אנא התקשרו אלינו או השאירו פרטים באתר ונציג מטעם חברת המנגליסטים ישמח לספק לכם פרטים נוספים.

דילוג לתוכן