קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג שעובד בשבת

תוכן עניינים

קייטרינג שעובד בשבת.jpg

קייטרינג שעובד בשבת לאירועים פרטיים

מתכננים אירוע בשבת וצריכים שרותים של קייטרינג שעובד בשבת? לנו במנגליסטים פתרון מושלם בשבילכם. צוות קייטרינג עם אוכל כשר (מצרכים כשרים, אך ללא תעודה) המספק שרותים גם בימי חג ובשבתות. התקשרו אלינו או פנו דרך האתר וקבלו תפריטים והצעות מחיר לאירוע שלכם. כי שבת זה זמן נפלא לארח. שאלתם את עצמכם מהו הזמן הכי טוב לקיים בו אירוע משפחתי? באמצע השבוע כולם עובדים, וגם להגיע לאירוע בערב זה תמיד צפוף ולא נוח, ובטח כשצריך למחרת לקום לעבודה. חמישי – מותשים מהשבוע שחלף וצריכים לקום בשישי או לעבודה או לסידורים שלא הספקנו כל השבוע, ושישי הוא יום אינטימי יותר, של ארוחה בחיק המשפחה הקרובה.

אירוע ביום שבת- הזמן המתאים לאירועים

אין ספק שהזמן הנוח ביותר לקיים בו אירוע, יום שמוקדש כולו למנוחה ולמפגשים חברתיים או משפחתיים, הוא יום שבת. אבל בפועל, אחוז קטן מאוד של אירועים מתקיים בשבת. אצל חלק מהאנשים הסיבה היא כשרות, אבל גם מי שמעוניינים באירוע לא כשר, לרוב לא מצליחים למצוא קייטרינג מתאים, מה שמוביל אותם לבחור יום אחר, וכאמור, הרבה פחות נוח.

איך לבחור קייטרינג שעובד בשבת?

קשה מאוד למצוא קייטרינג שעובד בשבת. רוב האנשים שמעוניינים לארח אירוע משפחתי דווקא בשבת בוחרים בקייטרינג שמכין עבורם את המנות יום קודם והם מגישים אותן במועד שרצו. אך לתסריט הזה יש כמה חסרונות: קודם כל, פירושו של דבר הוא להשתמש באוכל לא טרי. וברור שכדאי הרבה יותר לבחור קייטרינג המכין את המנות ממש לקראת הגשתן. שנית, זה אומר שאין לכם צוות שמגיש את המנות ושדואג לכל ההתנהלות שמסביב, אתם מקבלים את האוכל ושאר האדמיניסטרציה – הקמה, הגשה, פינוי, פירוק וניקיון, היא באחריותכם בלבד. עד שלא תעשו זאת, לא תבינו בכמה עבודה מדובר.

ארוחת קייטרינג טעימה גם בשבת

אומנם יש מעט מאוד חברות קייטרינג שעובדות בשבת, אך ניתן למצוא כאלה, ולהבטיח לאורחים שלכם ארוחה טרייה וטעימה במועד הכי נוח עבורכם. עליכם לקחת בחשבון שפירוש הדבר הוא שהמנות שתגישו הן לא מנות כשרות. אם מישהו מהאורחים שלכם שומר כשרות, הוא יישאר רעב. אז כדאי לוודא מראש אם עלולה להיות סכנה כזאת.

קייטרינג שעובד בשבת מתאים לאירוע שכל אורחיו חילוניים לחלוטין וענייני כשרות כלל לא מדברים אליהם. היתרון הנוסף של מצב שבו הזמנת קייטרינג שעובד בשבת מתאפשרת, הוא שלצד ארוחה בשרית אתם יכולים לקבל את הקינוחים החלביים העשירים והמושחתים ביותר שחלמתם עליהם, מה שברוב חברות הקייטרינג, שבהן שומרים על הכשרות, לא היה מתאפשר.

מבחר חברות הקייטרינג שעובדות בשבת הוא, כאמור, מצומצם ביחס לכלל חברות הקייטרינג בארץ, כך שיש לכם פחות אפשרות להתפזר. ישנן כאלו המציעות רק ארוחות קלות יותר, מעין ארוחות בארנץ’, ויש חברות המציעות בשבת קייטרינג מכל מיני סוגים אחרים. לפני שתבחרו את המקום הראשון שמצאתם, נסו לחפש המלצות מלקוחות קודמים. אין חכם כבעל ניסיון ואין סיבה שבגלל תחושה של היצע מצומצם, תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

גם במיעוט האופציות תוכלו למצוא מספיק חברות שיציעו את התפריט המתאים עבורכם, במחיר הרצוי לכם ולא פחות חשוב – עם יחסי האנוש הנעימים שאתם מחפשים. תמיד כדאי לנסות לבדוק מה אפשר להתאים לצרכיכם, גם אם נראה בתחילה שזה לא בדיוק מה שחיפשתם. תתפלאו לדעת כמה גמישות ורצון טוב תמצאו, וכמה זה יקרין על האירוח של האירוע כולו.

דילוג לתוכן