קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

Meat roast recipe

תוכן עניינים

חברת פריון אירוע גריל (6)

היום נכין במטבח תבשיל של צלי בשר עם בצל ופטריות. זה מעדן טעים וחגיגי זה באמת מנה מושקעת שלוקח זמן להכין אותה אבל זה באמת לא קשה אם אתם תקפידו על כל תהליך ההכנה תהיה לכם מנה משגעת לערב חג לשבת או סתם לארוחה שקצת יותר חגיגית מהרגיל.

את צלי הבשר מכינים בצורה של פרוסות בשר ולמעשה כבר אתמול אני בישלתי גוש בשר במים. לקחתי גוש של צלי כתף מספר 5 תיבלתי אותו במעט שמן ששמתי בסיר, מרחתי אותו טוב טוב מכל הצדדים אחרי זה מלאתי מים רותחים לסיר עד הסוף ומילאתי את הסיר בנתחים. הוספתי לסיר בצל, עלי דפנה גרגירי פלפל אנגלי, והבאתי את כל הסיר לרתיחה. הנחתי על הסיר מכסה והעברתי את הכל, עם הבשר על האש הכי נמוכה והנחתי לבישול של שעתיים.

אחרי שעתיים הוצאתי את הבשר מהסיר ונתתי לו להצטנן לגמרי. העברתי את גוש הבשר למקרר ואת כל ציר הבשר שהתבשלו בסיר, שמרתי גם כדי להשתמש אחר כך בשלב הבישול של הבשר שלי.

עכשיו בוא נדגיש קודם שזה בעצם הבשר אחרי שהוא יתקרר לגמרי במקרר,  הוא נראה קצת לא הכי טעים ומושךאת העין אבל אחרי בישול בסיר עם הפטריות והבצל הוא יהיה יותר יפה.  הבצל שפרסתי לפרוסות ואת הפטריות, הפרוסות שום כתוש, סויה סילאן, שמן ובעצם יש לי פה את הציר. אנו נשתמש בערך בשתי כוסות מציר הבשר.

אופן ההכנה

מה שאני עושה דבר ראשון אני חותכת (לעשות את זה גם אחר כך) אבל אני אעשה את זה עכשיו. אני פורשת את הבשר לפרוסות, הבשר חייב לעבור קירור במקרר כי אחרת הם פשוט יתפרקו. אני גם פורסת לא לפרוסות הכי דקות בעולם כדי שאולי תראו את את הפס שמאפיין מאוד את צלי כתף מספר 5 אם אתם לא אוהבים אותו יש כאלה שמשתמשים בבשר מסוג אחר. ניתן להשתמש בפילה מדומה מספר 6. אין לו את הפס הזה באמצע וזה עובד אחלה. אני דווקא אוהבת את זה כי זה גם מוסיף טעם לתבשיל וגם כשהוא מתבשל הוא קצת מסמיך את התבשיל. עוד משהו חשוב ששכחתי לציין קודם, כשיש לך מתי בשר בסיר אז זה תהליך זה השלב הזה הוא חשוב כי כי זה גם נוח אחר כך לפרוס את הבשר והבשר לא התפרק וגם זה מוסיף  טעם לבשר. ניתן לכל הסיר להתבשל ואני גם ממליצה לא לבשל יותר משעתיים, כי אז הבשר מתפרק.

דילוג לתוכן