קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

הזמנת מגשי אירוח כשרים לאירועים

מגשי אירוח כשרים, במשלוח חם וישיר מהמטבח שלנו ועד לאירוע שלכם! מתאים לאירועים פרטיים, בהם רוצים להגיש לאורחים ארוחה בשרית מלאה ואיכותית.  אנו מספקים מגשי אירוח המותאמים לאירועים קטנים וגדולים ומאפשרים לך המארח להנות מאירוח בראש שקט! הארוחה מגיעה בהובלה חמה כ- 30-60 דק’ לפני שעת הארוחה ומאפשרת להגיש את האוכל עצמאית באמצעות כלי אוכל מתכלים מעץ במבוק וכלי הגשה קשיחים

אנחנו מציעים מגשי אירוח בשרי מושקעים לאירועים שלכם. המגשים שלנו מכילים מבחר רחב של בשרים משובחים, מוכנים בטכניקות בישול מיוחדות שמשאירות את הבשר רך, מלא בטעמים ומוכן לאכילה.

אנחנו מבינים שכל אירוע הוא שונה, ולכן אנחנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית. אם אתם מעדיפים בשר בקר, עוף, או כבש, אנחנו יכולים להכין את המגשים שלנו לפי הטעמים שלכם.

אז בין אם אתם מארחים אירוע עסקי, מסיבת יומולדת, או פגישת משפחה, המגשים שלנו יהפכו את האירוע שלכם לחוויה קולינרית בלתי נשכחת. צרו קשר עוד היום כדי להתחיל לתכנן את האירוע הבא שלכם!

סוגי מגשי אירוח בשרי

מגשי האירוח שלנו מכילים מגוון רחב של מנות בשר משובחות, כולל:

  • בשר בקר: סטייקים, אסאדו, אנטריקוט ועוד.
  • עוף: שניצלים, פילה עוף, כנפיים ועוד.
  • כבש: ראש כבש, פילה כבש, ועוד.
  • נתחי בשר מיוחדים: כמו ריבאי, פילה מינון, ועוד.

בנוסף, כל מגש מגיע עם מגוון תוספות כמו סלטים, תפוחי אדמה, ירקות צלויים, רוטבים, ועוד. אנחנו מקפידים על איכות החומרים הגולמיים ומבשלים את כל המנות באהבה ובמקצועיות. צרו קשר עוד היום כדי להזמין את מגשי האירוח שלנו לאירוע הבא שלכם!

מהו המחיר של מגשי האירוח

מחירי מגשי האירוח שלנו משתנים בהתאם לסוג הבשר, התוספות והכמות שאתם מעוניינים להזמין. אני ממליץ לפנות אלינו ישירות כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת ומותאמת אישית לאירוע שלכם. אנחנו תמיד כאן לעזור ולהתאים את המגשים שלנו לצרכים שלכם!

מגשי אירוח בשרי כשר 1

תפריט תבשילי בשר

תבשילים לאירועים בהגשה עצמית. האוכל מגיע חם, במשלוח למקום האירוע. ניתן להוסיף לתפריט גם צוות שירות והגשה על מזנוני עץ מהודרים.

מגשי אירוח בשרי כשר 2

הבשרים

סטייק אסאדו
אסאדו בבישול ארוך

סטייק פרגית
פרגית צלויה במרינדה

כתף בקר
בקר ברוטב שזיפים

מגשי אירוח בשרי כשר 3

תוספות חמות

תפו”א בייבי
תפו”א אפוי בתיבול השף

אורז שקדים וצימוקים
אורז בסמטי עם שברי שקדים וצימוקים

שעועית מוקפצת
שעועית מוקפצת בשום ושמן זית

מגשי אירוח בשרי כשר 4

הסלטים

חומוס הבית
חומוס, פפריקה חריפה ושמן זית

טחינת השף
טחינה, פלפל, מלח, שום ולימון

סלט עגבניות שרי
עגבניות שרי, עלי בזיליקום, בצל סגול ושמן זית

חציל בלאדי קלוי
חציל קלוי על האש, טחינה, לימון ושמן זית

סלט כרוב 
כרוב לבן בתחמיץ חמוציות ואגוזי פקאן סיני 

קראנץ’ בטטה
בטטה עם פיצוחים וצ’ילי

סלרי חמוציות
סלרי עם חמוציות, בוטנים גרוסים וחומץ שרי

לקוח יקר, הקדם להזמין!
על מנת שנוכל לשרת אותך בתאריך המועדף עליך מומלץ להזמין כמה שיותר מוקדם, פנה אלינו ושריין לך את התאריך, בקליק!

בדוק זמינות/בקש להזמין

מגשי אירוח בשרי כשר וטעים

מגשי אירוח בשריים וכשרים הם סוגים שונים של בשר, המוגשים על גבי פלטות גדולות. אפשר לסדר את המגשים על גבי שולחן ואפשר לעבור איתם בין האורחים, באמצעות מלצר או עובד אחר. אנו מספקים מגשי אירוח בשרי כשר לאירועים רבים, כגון:

  • ברית או בריתה – אנשים חוגגים ברית אצלם בסלון, בחצר ואף באולמות. האפשרות להזמין מגשי אירוח בשרי כשר היא נוחה מאוד, שכן אין צורך לטרוח מראש אלא אפשר להגיש לאורחים בשר טעים ומוכן.
  • ימי כיף לעובדים – אם אתם מארגנים ימי כיף לעובדים שלכם, תשמחו לדעת שאנו מספקים מגשי אירוח בשרי כשר לאירועים כאלה. כך כל העובדים יכולים ליהנות מהארוחה ואין צורך לחשוש, כי אנו מקפידים על נושא הכשרות הן ברכישת הבשר והן בהכנתו.
  • צפייה בכדורגל עם חברים – משחק גמר, מונדיאל ואירועי ספורט אחרים הם הזדמנות נפלאה ליהנות ולחגוג עם חברים טובים. הזמנה של מגשי אירוח בשרי כשר משדרגת את האירוח ומבטיחה התלהבות והצלחה.
  • יום נישואין – הרבה משפחות אוהבות לחגוג להורים יום נישואין עגול עם אירוח חגיגי מהרגיל, אנחנו שמחים להגיע ולתת לכם את האוכל הטעים שלנו בכל אירוע שרק תרצו לחגוג.
  • יום הולדת – גם חגיגה של פעם בשנה זו סיבה לקייטרינג בשרי כשר וטעים שבא בדיוק במקום כדי להפוך את החגיגה שלנו לקרנבל טעמים של נתחי בשר לוהטים.

אנו מציעים מגשי אירוח בשרי בהזדמנויות שונות, ומתאימים את סוג הבשר ואת תיבולו לאירוע ולטעם של האורחים.

התענוג של מגשי אירוח בשרי כשר אצל המנגליסטים

כאשר מזמינים מגשי אירוח בשרי כשר, אין צורך לטרוח על המנה העיקרית. אפשר להתארגן על התוספות מסביב והארוחה מוכנה. כמו כן אין צורך להזמין מנגליסט, מה שיוצר עשן וריח מסביב, כי הבשר כבר מוכן. האפשרות לקבל את הבשר מוכן מקילה על המארגנים, חוסכת זמן וטירחה.

אנו מציעים מגשי אירוח בשרי כשר מכל הסוגים, כגון קבבונים, שיפודי פרגיות, המבורגרים בכריכונים עם תוספות, כריכי בשר איכותי, פלטות נקניקים משובחים ועוד. אנו מתאימים את סוג הבשר וסוג התיבול לפי טעמכם, ואתם מחליטים מה יהיה במגשים ואיך אתם מעוניינים לארגן אותם.

נשמח לספר לכם פרטים נוספים על מגשי אירוח בשרי כשר, אנא השאירו פרטים באתר כולל מהות האירוע, מספר האורחים, תאריך האירוע ומיקומו, ונחזור אליכם עם מידע נוסף.

מגשי אירוח בשרי כשר זה הפתרון בדיוק בשבילי

לקוחות רבים שפונים אלינו מתלבטים עדיין כיצד ייראה האירוע שלהם וכמה כדאי להם להשקיע, אנחנו כאן בשבילכם אם יש לכם התלבטויות, אל תהססו ליצור איתנו קשר והצוות שלנו יעזור לכם למצוא את התפריט הכי מתאים לאופי האירוע שלכם.

בכל מקרה שבו תבחרו אנו בטוחים שהאורחים שלכם יהנו מאוד מהטעמים הנפלאים שלנו. השפים שלנו אחראים על המנות המשובחות ואפשר לומר שהם ממש עוסקים באומנות כי לא כל אחד יודע להכין אוכל כל כך טעים ובמחיר כה אטרקטיבי.

 

הנוחות של מגשי אירוח בשרי כשר

ישנם לקוחות שאוהבים אטת כל הטקס של המנגל ותהליך ההכנה, אבל יש גם לקוחות שצמעדיפים לוותר על כל התענוג הזה ולהגיע ישר לעיקר – האוכל. עבורם אנו מציעים לקבל את האוכל מוכן ולסגור סיפור, לשם כך יש לנו את האופציה של מגשי אירוח בשרי כשר. אנו מבטיחים איכות גבוהה של בשר, עם טאץ’ מדוייק של השפים המופלאים שלנו ולכם כל מה שנשאר זה לקחת ביס ולהתמוגג מהטעם.

במידה ותרצו לקבל הצעת מחיר עבור מגשי אירוח בשרי – פנו אלינו כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר.

דילוג לתוכן