קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג אסאדו במרכז

תוכן עניינים

קייטרינג אסאדו במרכז

קייטרינג אסאדו במרכז - המנגליסטים

אנו חברת קייטרינג המתמחה בקייטרינג אסאדו במרכז הארץ. אצלנו תוכלו להנות מתפריטי אסאדו גריל וממגוון אפשרויות אירוח בשרי. לקבלת תפריטי אסאדו, מלאו את טופס הפנייה שבאתר

הזמנת קייטרינג אסאדו מאזור המרכז

אסאדו היא בעצם שיטה דרום אמריקאית לצליית בשר. צלייה ארוכה, עם הכנה מיוחדת שעובר הבשר לפניה, עם ניחוחות מדהימים שמתפשטים מסביב, וחיתוך מיוחד של הבשר עבור האורחים. קייטרינג גריל דרום אמריקאי יכול להתאים לסוגים שונים של בשר ומייצר תוצאה כל כך טעימה ולגמרי שונה מהטעם שכולנו מכירים, של בשר על האש. לבחירת אסאדו לאירוע במרכז יש מספר יתרונות:
• צריך מומחיות מיוחדת לאסאדו, שלרובנו אין, ולכן עבור רוב האנשים מדובר במנה שהם לא נתקלים בה הרבה.
• כל מי שמבין בבשר יידע לומר שאסאדו הוא הדובדבן שבקצפת, העילית של הכנת הבשר.
• קייטרינג אסאדו יכול להשתלב עם עמדות גריל אחרות או להיות הנושא המרכזי של הערב.
• קייטרינג אסאדו יכול להתאים לכל מקום במרכז שתבחרו לעשות בו אירוע – אולם אירועים, בית פרטי ואפילו שטח פתוח שמצריך הקמה מאפס.

קייטרינג אסאדו - אטרקציה קולינרית

היתרון הגדול ביותר של קייטרינג אסאדו במרכז הפתיע גם אותנו. אם תעשו בדיקה מהירה, תגלו שבאזור המרכז אין כמעט מסעדות אסאדו, בטח שלא ביחס לכמות האוכלוסיה. רוב מסעדות האסאדו הבולטות נמצאות בצפון הארץ, כך שבחירה בקייטרינג אסאדו לאירוע במרכז תהיה אטרקציה אמיתית עבור תושבי האיזור שביומיום יצטרכו להרחיק עד לצפון בשביל התענוג.

המנגליסטים מומחים בשרותי קייטרינג אסאדו בכל אזורי הארץ, למנגליסטים צוות גריל אסאדו מקצועי גם באזור מרכז הארץ. מעוניינים להזמין שרותי קייטרינג לאחת מהערים באזור מרכז הארץ? אנו כאן לשרותכם. פנו אלינו דרך טופס צור קשר או חייגו אלינו ישירות ואנו נשמח להציע לכם את מגוון תפירטי האסאדו והבשר הארגנטינאי שאנו מציעים לאירועים קטנים וגדולים.
קייטרינג אסאדו הוא מומחיות וחשוב להזמין את השרות מהמומחים ביותר לגריל על האש – המנגליסטים!

דילוג לתוכן