חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים

תוכן עניינים

קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים

 ‏קייטרינג מומלץ

‏מחפשים לעשות אירוע ורוצים שיהיה אירוע איכותי ‏קייטרינג מומלץ זאת באמת התחלה נכונה אנחנו המנגליסטים חברת קייטרינג מומלצת לאירועים קטנים וגדולים עם 200 המלצות בגוגל ומתכננים לעשות אירוע מחפשים קייטרינג ממליץ אנחנו ממליצים לכם קודם כל לפנות אלינו

קייטרינג בשרי מומלץ – המנגליסטים

‏אנחנו בקייטרינג המנגליסטים נוהגים לסיים כל אירוע בלשאול את הלקוח איך היה? ומבקש ממנו לכתוב המלצה הוא ברוב הפה עמים מאד מאושר לכתוב את המלצתו מקווה שהוא היה בדיוק איפה שאתם נמצאים היום, הוא חיפש קייטרינג בשרי מומלץ והגיע אל המנגליסטים אחרי שקרא את המלצות המופיעות ברשתות החברתיות בכל מיני מקומות. ֿואכן הוא שמח על החלטתו ולא סתם שמח הוא גם רוצה לתרום למי שיהיה בפעם הבאה בדיוק במצב שלו ולרשום המלצה חמה ועל חווית האירוח שלו. הנה כמה המלצות:ֿ

קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים

קייטרינג בשרי מומלץ זה המנגליסטים – בשעה טובה החלטתם לחגוג אירוע עם המשפחה או עם חברים. האירוע יהיה קטן אבל אתם רוצים שכולם ייהנו מכיבוד מושקע ושלכם יהיה זמן לבלות עם האורחים.במקום להתרוצץ, לקנות את האוכל ולהכינו בזמן שכולם נמצאים, אנו מציעים לכם על קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים שיפנק אתכם ואת האורחים שלכם באוכל טעים ומושקע. אנו במנגליסטים גאים במאות לקוחות ממליצים. מלא את טופס הפניה וקבל 4 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

קייטרינג בשרי מומלץ לאירועים קטנים – איפה ההמלצות

אז מה הופך קייטרינג לקייטרינג בשרי מומלץ? ומה הופך מנת בשר למנה שניכר שמי שעמל עליה הוא שף מדופלם? ובכן, לא מעט דברים. ראשית, טיב הבשר. רבים יטענו כי המפתח העיקרי למנת בשר משובחת הוא חומרי הגלם, שצריכים להיות טריים ועסיסיים ככל האפשר.שף לא רק ידע לזהות חומרי גלם שכאלה אלא גם יקפיד להשתמש בהם, מה שממש אינו מאפיין את חובב הבשר שאינו מקצועי.

בשר משובח זה רק מקייטרינג בשרי מומלץ

העבודה עם הבשר עצמו צריכה להילקח בחשבון גם כן. לכל נתח יש חוקים משלו, דרגות עשייה שונות ודגשים חשובים עליהם נדרש להקפיד בדרך לביס המושלם. לרבים מאיתנו קרה שמנת סטייק שהוגשה לנו במסעדה או באירוע הייתה לא מוכנה מספיק, או לחלופין “מסטיקית” ובלתי אכילה. ככל שהשף או הגרילמן מקצועי יותר – כך הסיכויים לתרחישים מהסוג הזה הופכים לקטנים הרבה יותר. מילת מפתח נוספת בהכנת מנות שף בשריות היא מקוריות. מנת בשר שאחראי לה שף יכולה להיות שונה מכל מה שלמדנו להכיר, למשל מבחינת התיבול או התוספות הנלוות. אם חוזרים לתוכניות הבישול שהזכרנו מעלה, מהן אנחנו למדים גם על כל האפשרויות האסתטיות שמאפיינות מנות, כולל מנות בשריות. מנות שף יכולות להיות כאלה שהעיצוב שלהן הוא כה מוקפד עד שהוא גורם למי שעתיד לאכול אותן לומר “וואו” עוד אפילו לפני שהכניס ולו נתח אחד לפיו.

קייטרינג-גריל-מומלץ קייטרינג-ברביקיו-מומלץ-1

קייטרינג בשרי מומלץ זה המנגליסטים

כאשר מחפשים קייטרינג לאירוע קטן, יש לברר אם הוא בעל ניסיון בארגון כיבוד לאירועים קטנים. אתם רוצים להיות בטוחים שגם אם אתם מזמינים מנגליסט אחד, הוא יהיה בעל תודעת שירות מפותחת, שכן מדובר במעט אנשים ולא באירוע שבו המנגליסט נבלע בקהל. נוסף על כך עליו להיות אחראי על שלבי הכנת הבשר, החל מרכישת הבשר לפי בקשתכם, תיבולו בטעם החביב עליכם והכנתו בדיוק בזמן המבוקש.

מנגליסט מקצוען יידע להתאים עצמו לקצב של האירוע ולזרום אתכם ועם האורחים בצורה מושלמת. כך אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקדישים את תשומת הלב הראויה לאורחים שלכם. במקום לשהות במטבח ולהיות עסוקים בהכנת הכיבוד, אתם נהנים ומבלים בדיוק כמו כולם.

הזמנה של קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים

יש יתרונות רבים ונשמח לייעץ לכם על הקייטרינג המתאים. אנא השאירו פרטים שלכם באתר או התקשרו, ונציג מטעם חברת המנגליסטים יחזור אליכם עם מידע על קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים לפי המיקום, התעריף, כמות האורחים והכיבוד המבוקש.

קייטרינג בשרי מומלץ

קייטרינג בשרי מומלץ הוא אופציה בריאה וטעימה הפונה למגוון רחב של אנשים. בין אם אתם עורכים ברביקיו בחוץ או מארחים מסיבת ארוחת ערב מקורה, קייטרינג בשרי בגריל יכול להקל על האורחים ליהנות מהמנות האהובות עליהם מבלי לבלות שעות במטבח. ניתן לבשל בשרים על האש לשלמות במהירות ובקלות, מה שהופך אותם למושלמים עבור ימים עמוסים או אירועים עם מספר רב של אנשים. אין צורך לדאוג לתזמון הכל בצורה מושלמת כאשר אתה שוכר אנשי מקצוע שיבצעו עבורך את הצלייה! לאוכל בגריל יש פרופיל טעמים ללא תחרות שישאיר את האורחים שלכם לחזור לעוד. עם מגוון של מרינדות, משפשפות ורטבים זמינים, אתה יכול להציע מבחר רחב של בשרים על האש שישמחו את בלוטות הטעם של כולם. כשזה מגיע לניקיון, שום דבר לא מנצח שמישהו אחר יטפל בבלגן אחר כך. שכירת קייטרינג מקצועי פירושה שהם ייכנסו, יבשלו את האוכל ואז יארזו את כל ציוד הצלייה יחד עם כל המרכיבים שנשארו וייקחו אותם – יחסוך לך זמן ומתח! בטיחות היא תמיד בראש סדר העדיפויות עם מנגל והכנת אוכל בחוץ – יותר מכך אם יש מספר אנשים שמעורבים בבישול בו זמנית. לקייטרינגים מקצועיים יש ידע וניסיון רב בטיפול במזון גולמי והקמת נקודות חמות כדי לשמור על כולם מפני נזק פוטנציאלי ממשטחים חמים או תאונות שריפה הקשורות לרוב בצלייה בחוץ. בין אם מגישים קלאסיקות כמו סטייק או קבב צמחוני לצמחונים – יש משהו מיוחד בקבלת מנות טריות ישירות מהגריל במקום מנות מוכנות מראש שיושבות על שולחנות כל היום! לא רק לאורחים שלך מוגשות ארוחות חמות עם ניחוחות מעושנים להפליא, אלא גם זה יוצר מפגשים חברתיים אינטראקטיביים שבהם כולם יכולים ליהנות ממנות מקוריות טריות המוגשות בכל פעם מתחנה אחת על אחרת. אחרון חביב – עלות צלייה בניגוד לאפייה בתנור היא גם הגיונית כלכלית מכיוון שהיא מפחיתה את עלויות החשמל בנוסף, שוב בהתאם לבחירת התפריט, גריל דורש הרבה פחות צוות קולינרי בהשוואה לאפשרויות מזנון מסורתיות מה שמוסיף חיסכון כולל! המנגליסטים הינה חברת קייטרינג עם הרבה המלצות ולקוחות שישמחו לספר לכם על החוויה וכמובן להמליץ..הנה תפריט לדוגמא של קייטרינג בשרי לאירועים קטנים הנחשב לקליל (אנחנו לא מגישים אותו, אבל תתרשמו להנאתכם)

תפריט קייטרינג מומלץ- כמה חוקים

  • מתאבנים מתאבנים הם תוספת אלגנטית לכל אירוע שניתן להשתמש בה כדי לארח אורחים עם ההגעה או כחלק ממבחר ארוחות כולל. חשוב להתאים את הבחירות שלך כך שיגיע למטרה גם לאירועים נמוכים וגם לאירועים אקסטרווגנטיים – חשבו על פינגר פוד כמו שיפודי עוף ומיני פיצות לאווירה נינוחה יותר, או קוויאר וטרטר לובסטר יוקרתי למשהו קצת יותר אקסקלוסיבי. שום דבר לא מכין את הבמה למנה העיקרית יותר מאשר מתאבנים! דוגמאות למנות ראשונות פופולריות כוללות סלטים קטנים, יריות מרק, קוקטייל שרימפס או ברוסקטה קלאסית. הצעת מנות קטנות של מתאבנים יצירתיים מאפשרת לך להשוויץ בצלעות הקולינריות שלך תוך כדי מניעת מהאורחים להתמלא מדי לפני האטרקציה המרכזית.
  • מנות בשריות עיקריות אירוע קייטרינג לעולם אינו שלם ללא המנה העיקרית! הקפידו להציע כמה אפשרויות מגוונות כדי שכל אחד יוכל לבחור בעצמו, כמו אפשרויות טבעוניות כמו לזניה צמחונית או אולי כמה פאג’יטות סטייק מעוררות תיאבון, כמו גם מנות קלאסיות אחרות כמו מקרוני וגבינה ועוף צלוי עם ירקות. מגוון גם מבטיח שיהיה לפחות פריט אחד שכל אורח יכול ליהנות!
  • מנות צד אל תשכח צדדים! הם עושים את כל ההבדל בהשלמת צלחת והם באמת יכולים להוציא טעמים חזקים בשילוב עם בחירת מנה פשוטה או לספק איזון בשילוב עם מנות חזקות יותר כמו קארי ומאכלים מתובלים יותר. עדיף להציע מספר מנות ירקות כמו גזר קלוי או שקד שעועית ירוקה, כמו גם דפנות אורז כמו אורז ספרדי מטוגן ואורז קוקוס ועוד רבים אחרים!
  • קינוחים קינוחים הם מרכיב חשוב בכל אירוע בקייטרינג מכיוון שהם לא רק מספקים פינוקים מתוקים אלא משמשים כהזדמנות לשיחה – מי לא אוהב לדון על פשטידות, עוגות, עוגיות ושוקולדים? שדרוג אותה גלידה ישנה שנרכשה בחנות עם סוכריות תוצרת בית עם מרכיבים טריים יוצר מגע מיוחד אם יש לך מקום בתקציב שלך לאחר הזמנת הקייטרינג שלך. או אפילו להמציא תבשילים ייחודיים שאף אחד לא טעם מעולם – יש כאן המון אפשרויות!
  • משקאות כמובן, אל תשכחו משקאות – לאלכוהול (אם מותר) וללא אלכוהול כאחד יש מקום חיוני בכל חגיגות האירוע! הציעו משקאות מותאמים אישית בהתאם להעדפות המשקאות של האורחים שלכם, כמו קוקטיילים מיוחדים של בר קפה שנוצרו במיוחד עבור כל אדם שמשתתף במסיבה שלכם או לימונדות בטעמים שונים שישמחו גם את בלוטות הטעם למבוגרים (רוזמרין חמוציות עולה בראשכם). אם בירה מותרת, שקול להפוך מבשלות בירה בסיסיות לעדכוני בירה מובחרים על ידי הצעת דוגמיות הכוללות מבשלות בירה מקומיות ללא עלות נוספת). אחרון חביב, אל תשכח שיהיו הרבה תחנות מים בסביבה למקרה שהמשתתפים יצטרכו מילוי חוזר במהלך הנאומים או הריקודים שלהם!
  • נגיעות אישיות לא משנה כמה גדול או קטן אירוע הקייטרינג עשוי להיות הוספת נגיעות מותאמות אישית תמיד מעלה את זה לדרגה שמראה לכל הנוכחים כמה מחשבה הושקעה במתן שירות עבורם באופן אישי על ידי יצירת אפשרויות טעימות אך משמעותיות המתמקדות באלמנטים בודדים רק עבורם, כולל מפית טבעת הגדרות ראשי תיבות גזרות אפילו סרט הנצחה עטופות צלחות מעוטרות בטוב טעם ועוד רבות אחרות יכולות לעזור לייחד את החלל שלך מאחרים מפגשים דומים שנערכו ברמה המקומית ההצלחה שלו נקבעת לעתים קרובות לפני ביצוע הכנה, אז הפוך את רוב לוח הזמנים שלו סידור הפרטים היום תן לאורחים להפיץ אירועים בלתי נשכחים רשמים מתמשכים מגיעים שנים!
דילוג לתוכן