חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג גריל בשרי לאירועים קטנים בבית

תוכן עניינים

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית זה המנגליסטים, לקבלת תפריטים והצעת מחיר לאירוע ביתי, צרו עמנו קשר

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית זה המנגליסטים

ארגון אירוע דורש זמן רב. יש להזמין את האורחים, לארגן תוכנית ולדאוג לכיבוד. נשמח לסייע לכם בתחום הכיבוד ולהקל על הארגון. אנו מספקים קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית, לנוחותכם והנאתכם. יש אפשרות לתמרן בין כמות המנות המוזמנת, דרך הכנתן, סוג הבשר ודרך הגשתו וכך להתאים קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית לפי התקציב והטעם שלכם. אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג בשרי בבתים פרטיים. צרו עמנו קשר ישיר וקבלו תפריטים והצעות מחיר.

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית. פנה אלינו  וקבל 4 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית זה המנגליסטים

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית הוא פתרון מעולה לכל מי שמארגן בבית שלו אירוע. אנו מספקים את הכיבוד למגוון אירועים:

  • ברית מילה ובר מצוות – יש משפחות המעדיפות לחגוג אירועים אלה בחיק המשפחה בבית. אנו דואגים לכל ההיבט של הכיבוד ומקפידים כי כולם ייהנו מאוכל טעים ומשביע.
  • ימי הולדת, ימי נישואין עגולים – הפתעה לבעל החגיגה היא אירוע מושלם שכולל מנות נפלאות לפי הטעם שלו.
  • אירוח חברים – גם אם הזמנתם כמה חברים לאירוע כגון מסיבת רווקים, צפייה באירוע ספורט, אין צורך להתפשר על הבשר. אנחנו טורחים על הכיבוד ואתם נהנים ביחד במהלך האירוע.

אנו מתאמים את כמות הבשר ואת התמהיל בין המנות לפי התקציב שלכם ולפי טעמכם.

קייטרינג לאירועים קטנים בבתים פרטים

אנו יכולים לארגן לכם כל סוג של קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית. אפשר להזמין מנגליסט אחד שיגיע והוא זה שאחראי על כל הפן של הבשר. אתם מחלקים את שאר הכיבוד בין בני המשפחה האחרים וכך עיקר התקציב הולך לבשר איכותי בטעמים מעולים. אפשרות נוספת היא להזמין מגשי בשר מוכנים מראש, ואף תוספות ומנות אחרונות טעימות. התמהיל של הקייטרינג נקבע לפי התקציב, כשאנו יכולים לארגן קייטרינג ברמת תקציב גבוהה או צנועה יותר, לפי רצונכם.
אנו בעלי ניסיון רב בארגון קייטרינג בבתים ברחבי הארץ. כל שעליכם לעשות הוא להזין את מספר האורחים, סוג האירוע והתקציב ונציג מטעם חברת המנגליסטים יחזור אליכם עם כל הפרטים. נתאים ביחד אתכם את סוגי הבשר לאירוע, כולל בשר בקר, פרגיות, קבבים או רק חלק מהם. נוודא את שיטת ההגשה, בין אם בהנחה על מזנון מרכזי או בהגשה. נדאג להרכב המנות המתאים לכם, מנות ראשונות, בשר ומנות אחרונות או רק כיבוד חלקי, לפי הצרכים שלכם.

דילוג לתוכן