קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

המנגליסטים קייטרינג בשרי כשר וגריל לאירועים

תוכן עניינים

קייטרינג בשרי כשר לאירועים זה המנגליסטים

קייטרינג בשרי כשר זאת המומחיות שלנו. לקבלת תפריטים לאירוע, צרו עמנו קשר ישר

קייטרינג בשרי כשר הוא אפשרות מצוינת ליהנות מהאירוע שאתם מארגנים. הכיבוד הוא חלק מרכזי וחשוב בכל אירוע וכדי שיהיה טעים ואטרקטיבי, עליכם להשקיע שעות ממושכות בהכנתו. החל משלב הקניות, דרך הבישולים, אחסון המזון במקומות שונים ועד לאירוע עצמו, שבו צריך לחמם את האוכל ולהגישו. פעמים רבות אנשים מגלים כי כל ההכנה הזו גוזלת זמן על חשבון הנאתם מהאירוע. הזמנה של קייטרינג בשרי כשר מאפשרת לכם ליהנות עם האורחים שלכם, ולהיות בטוחים כי כולם מקבלים אוכל טעים וכשר.

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג בשרי כשר. פנה אלינו  וקבל 4 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

כיצד מזמינים קייטרינג בשרי כשר

קייטרינג בשרי כשר מתאים לסוגים שונים של אירועים:

  • אירועים קטנים בבית – אנשים אוהבים לחגוג אירועים בחיק המשפחה. החל מברית, דרך בר או בת מצווה ואף ימי הולדת עגולים וימי נישואין. הזמנה של המשפחה הקרובה מאפשרת אינטימיות וחגיגה מרגשת. אנו מספקים קייטרינג בשרי למגוון אירועים הנערכים בבית, לפי מספר המנות המבוקש.
  • אירועים באולמות – אנו יכולים לספק קייטרינג בשרי כשר הכולל את כל היבטי הכיבוד. מנות ראשונות מסוגים שונים, מנות עיקריות, תוספות ואף מנות אחרונות. אנו מחליטים ביחד אתכם מה כוללת כל מנה ואתם יכולים להיות בטוחים שהאורחים שלכם מקבלים כיבוד טעים ברמת הכשרות הנדרשת.
  • אירועים במקומות עבודה – אנו אף מספקים קייטרינג למגוון אירועים בעבודה. החל מישיבות צוות ממושכות שאליהן אנו מביאים מגשי בשר כשר, דרך ימי עיון שאורכים יום שלם ועד לימי גיבוש וכיף במקום העבודה או בחיק הטבע.

בכל האירועים הללו אנו מתאימים את סוג המנות, סוג הבשר ודרך הכנתו בתיאום אתכם.

הזמנת קייטרינג בשרי כשר לארועים

באפשרותכם להזמין מגוון גדול מאוד של קייטרינג בשרי כשר. אנו יכולים לתאם לכם גרילמנים שיכינו את הבשר בדיוק כמו שאתם אוהבים. דוכני אסאדו בשיטת צלייה דרום אמריקאית, דוכני שווארמה, דוכני בשר ברביקיו רגיל ועוד. אנו יכולים להכין פרגיות בכל צורות ההכנה, כולל שיפודים, קבבים במגוון תיבולים ואף נקניקים טעימים ומגוונים. לחלופין, אפשר להזמין את הבשר למטרת הגשה בתוך כלים, כגון עוף בסגנון סיני מוקפץ, קוביות בשר ברוטב, קציצות טעימות ועוד.

נשמח לספק לכם פרטים נוספים על הזמנת קייטרינג בשרי כשר. אנא התקשרו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם מידע נוסף המתאים לרמת הכשרות, מספר האורחים, סוג האירוע והתקציב שיש ברשותכם.

דילוג לתוכן