קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג אסאדו לחתונה

תוכן עניינים

קייטרינג אסאדו לחתונה

המנגליסטים קייטרינג אסאדו לחתונה איכותית

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג אסאדו לחתונה. מלא את טופס הפניה וקבל תפריטים והצעות מחיר לבחירה.. באמצעות חברת המנגליסטים תוכלו לספק לחתונה שלכם קייטרינג מקצועי אשר מבוסס על נתחי אסאדו מצוינים אשר נעשים בקפידה. לקבלת הצעת מחיר לאירוע קייטרינג אסאדו לחתונה במחיר מנצח, פנו אלינו

קייטרינג אסאדו לחתונה הוא דבר ייחודי ואין ספק כי האוכל המוגש בחתונה הוא אחד המדדים להצלחתה. האורחים זוכרים לטובה חתונות שבהם הוגש אוכל טעים,ולכן אם ברצונכם לקלוע לטעמם של האורחים שלכם, הציעו להם קייטריג אסאדו לחתונות, לאירוע שלא יישכח. המנגליסטים מומחים בתחום ונשמח לשלוח אליכם את התפריטים והצעות המחיר שלנו.

קייטרינג אסאדו לחתונה- איכות במחיר מנצח

יום החתונה הוא ללא ספק היום המרגש ביותר בחייו של כל זוג, כמו גם של בני משפחתו וחבריו. זה לא סוד כי כיום אירועי חתונה הפכו להפקות ענק אשר מציבות סטנדרט כמעט בלתי אפשרי בעבור זוגות רבים, וזאת בשל הרמה הגבוהה אשר נהוגה בשוק. לכן, רבים תוהים לעצמם מהי הדרך הטובה ביותר להפיק חתונה אשר תיחרט היטב בין ים האירועים, מבלי להוציא עשרות אלפי שקלים. לכן, אם אתם מתלבטים בשאלה מה לעשות, אין כל ספק כי בחירה בחברת קייטרינג מקצועית אשר מתמחה בענף החתונות תבטיח כי האירוע שלכם יהיה אירוע בלתי נשכח. לא מדובר ברעיון אלא בעובדה מוגמרת, וזאת בשל העובדה כי אורחים רבים דיווחו על רמת שביעות גבוהה מאירועים אשר הוגש בהם תפריט אסאדו לחתונות. זאת ועוד, מדובר בפרמטר משמעותי בתרבות הישראלית, ולכן תפריט אסאדו אשר ניתן ע”י חברת קייטרינג מקצועית יהפוך את אירוע החתונה שלכם לאירוע קולינרי יוצא דופן, כפי שנפרט כעת.

פירוש המונח אסאדו הוא למעשה ‘צליה’, כמו גם סוג הבשר שהוא לרוב צלעות בשר הנחתכות בחיתוך רוחבי.
אלה נצלים על הקייטרינג האופייני בשיטה מיוחדת לאורך שעות, ומוגשים לקהל עם רטבים טעימים, כגון רוטב צ’ימיצ’ורי האופייני, רוטב סלסה ועוד. אסאדו כולל גם סוגים שונים של נקניקיות, המוכנות מסוגי בשר שונים בתיבולים מגוונים. אפשר גם להזמין כמה סוגי בשר מטוגן, כגון שניצלים המוכנים בדרך מיוחדת. צוות המנגליסטים מגיע לפני האירוע כדי להכין את העמדות, לפרוס את הבשר בדרך הייחודית ולהתחיל להכינו באיטיות. ריח הנקניקיות והבשר הנחרך על האש באיטיות הם המאפיינים של אסאדו איכותי, לצד תצוגה מעניינת ושירות אדיב

קייטרינג אסאדו לחתונה 1
קייטרינג אסאדו לחתונה - הבופה

תפריט קייטרינג אסאדו לחתונות של המנגליסטים

כאמור, נושא ההסעדה באירוע הוא נושא אשר מדיר שינה מעיני רבים, ולא בכדי. מדובר בפרמטר אשר בולט מאוד בסקרי שביעות רצון מאירועים, ולכן כל זוג רוצה לספק לאורחים שלו חוויה קולינרית ייחודית ומשתלמת. משום כך, בחברת המנגליסטים תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים את המענה הטוב ביותר.החברה, אשר היא בעלת מוניטין של שנים רבות בענף מאפשרת לכם לקבל חתונה בהתאמה אישית למספר האורחים,כך שלמעשה המעטפת אותה אתם מקבלים היא בשקיפות מלאה ותוך התאמה מדויקת לטעמכם האישי. באמצעות האתר תוכלו להתרשם ממגוון התפריטים אשר ניתנים לבחירה, כאשר ע”פ נציגי החברה ניתן לבחור בנתחי אסאדו בתוספת של בשרים נוספים. כל נתח אשר יוגש באירוע שלכם נבחר בקפידה, והוא יטופל במיומנות חסרת פשרות ע”י צוות של גרילמנים מומחים אשר עברו הכשרות רבות בכדי להוביל לשלמות בעשיית בשר. בנוסף ניתן לקבל עמדות נוספות בהתאמה אישית לקונספט האירוע, כאשר הדגש בהזמנה הוא על מספר האורחים כמו גם על מיקום החתונה שלכם. למעשה, גם אם מדובר בחתונה גדולה או קטנה, תוכלו להיות בטוחים כי החברה תבצע את ההתאמות הנדרשות בכדי להבטיח את שביעות רצונכם.

מדוע לבחור בקייטרינג אסאדו לחתונה

יש כמה סיבות שבזכותן מומלץ להזמין קייטרינג אסאדו לחתונה:

  • מתחילים להכין את הבשר שעות אחדות לפני הגעת האורחים, וכך כשהם מגיעים ניחוחות הבשר מקבלים את פניהם ומקנים חגיגיות והתרגשות.
  • הכנת הבשר והגשתו נעשית על ידי גרילמן מיוחד, אסאדור, הפורס את הבשר לעיני האורחים. כך הם נהנים מתצוגה מעניינת של הכנה מקורית וייחודית.
  • לפני שפורסים את הבשר, אפשר לפנק את האורחים במנות ארגנטינאיות מסורתיות המוגשות לפני האוכל, כגון כיסוני בצק הממולאים בגבינה, בשר, עוף ועוד.

כל אלה משווים לאירוע נופך שונה, שכן האורחים מגיעים כבר אל תוך העשייה, רואים את הבשר נצלה אל מול עיניהם, מריחים את הריחות ונהנים מבשר איכותי המוכן בצורה ייחודית וטעימה.

אם ברצונכם להזמין קייטרינג אסאדו לחתונה, נשמח לייעץ לכם על המנגליסט המתאים.
ציינו את מספר האורחים, כמות העמדות, התקציב המתוכן והיבטים נוספים באירוע, ונוכל להתאים לכם את המנגליסטים שיהפכו לכם את האירוע לחגיגי ובלתי נשכח.
אנא השאירו פרטים דרך טופס יצירת הקשר באתר או טלפונית, ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה.

מחפשים שרותי קייטרינג אסאדו לחתונה? צוות המנגליסטים כאן לשרותכם

אנו מזמינים לפנות אלינו ולקבל הצעת מחיר בעבור החתונה שלכם, כאשר תוכלו להיות בטוחים כי תעמדו במסגרת התקציב, כל זאת לאור תפריט בשרי עשיר אשר יוגש באירוע שלכם. הכוכב הראשי של סוג הקייטרינג הזה הוא כמובן האסאדו אשר מטופל ביד רמה ע”י גרילמן מקצועי, כאשר זמן הצלייה של הנתח מסתיים ממש מול עיניהם של האורחים, כך שמעבר לטעם המדהים האורחים יקבלו גם שואו בלתי רגיל של גריל בשרים אמיתי. לקבלת פרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטים וציינו בתיבה כי אתם מעוניינים בקייטרינג אסאדו לחתונות, ותוך זמן קצר נציג ישוב אליכם בכדי שתוכלו לקבל את מלוא המידע אשר יותיר אתכם נרגשים, מרוצים ובעיקר – מלאי סיפוק מהתקשרות עם חברת קייטרינג מובילה בתחומה. אז קדימה, למה אתם מחכים?

דילוג לתוכן