קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג לאירועים בשטח

תוכן עניינים

קייטרינג לאירועים בשטח

קייטרינג בשטח – המנגליסטים קיטרינג על האש

אנחנו בהמנגליסטים מומחים בקייטרינג בשטח לאירועים קטנים וגדולים, לחתונות בטבע או לימי גיבוש. אנחנו מגיעים עם כל מה שצריך על מנת לערוך אירוע בשטח, פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר לאירוע

איזה כיף לכם, החלטתם לצאת לטיול כיפי בשטח עם חברים ואתם רוצים לבשל יחדיו. עכשיו רק צריך לקנות את האוכל, להכין את הצידנית ולמלא אותה בקרח, להכניס את כל האוכל, להביא את המנגלים, לקנות גחלים, לדאוג למישהו שיהיה על המנגל בזמן שאחרים חותכים, קוצצים ומבשלים – מה דעתכם על פתרון אחר ופשוט יותר?

קייטרינג בשטח על השירות והתפריט

אין ספק שבישול בחיק הטבע הוא חוויה, אך החוויה הזאת גם דורשת המון כוחות ומאמץ. אם אתם אנשים מהסוג שיוצאים לחיק הטבע, אך עדיין מחפשים קצת פינוק בתוך כל החוויה הזאת, המנגליסטים פה לעזרתם. מדובר על קייטרינג בשטח שיכין לכם בופה טעים, זול, איכותי ובשרי המציע מגוון רחב של מאכלים, מסטייק אינטריקוט ועד פרגית, קבב או שווארמה לצד תוספות מצוינות כמו ירקות על האש ואורג עם צימוקים ושקדים, בנוסף לשתייה, סלטים שונים כמו חומוס, טחינה, סלט קצוץ או כרוב וקינוחים טעימים ומפנקים.

אך זה לא נגמר בזה; לא רק שהאוכל מוכן לכם מראש, הבשר נעשה על המקום על ידי מנגליסט מקצועי שבא להפעיל לכם את הגריל על מנת שלא תזיעו לרגע. נשמע טוב? זה לא הסוף – בנוסף יש צוות מקצועי של מלצרים אדיבים שישדרג לכם את הקייטרינג בשטח ויגיש לכם את כל הטוב הזה ולעזור בניקיון כמובן על מנת להשאיר את הטבע נקי כמו שקיבלתם אותו.

אני רוצה להזמין קייטרינג בשטח

אם אתם לא מעוניינים לעבור את כל השלבים של בישול שטח ומעדיפים להזמין לבילוי שלכם קייטרינג לשטח חברת המנגליסטים היא הפתרון הכי מתאים בעבורכם ועבור האירוע שלכם. בואו להנות מחוויית טעמים מושלמת הכוללת בשרים, תוספות שונות וקינוחים בשלל צבעים שיגרמו לקייטרינג בשטח להפוך למשהו יוצא דופן.

קייטרינג בשטח זהו למעשה קייטרינג שנעשה באולם אירועים, או כל מקום אחר שהוא מחוץ לבית שלך. זה לא משנה אם האירוע שלך בים, יבשה או אפילו באוויר, אתה חייב קייטרינג לאירועים איכותי ,טרי וטעים שהאורחים שלך לא ישכחו שנים רבות. עם קייטרינג בשטח של המנגליסטים, תוכל ליהנות מקייטרינג איכותי וטעים שמסופק בצורה הטובה ביותר לאורחים שלך. כי  שהאורחים שלך מרגישים טוב אז נוח להם גם בשטח. לכן אל תוותרי על שירותי קייטרינג בשטח של המנגליסטים. קייטרינג איכותי וטעים שקולע בול לטעם שלך. כי זה לא משנה איפה אתה מחליט לעשות את האירוע שלך, משנה איזה קייטרינג אתה מגיש לאורחים שלך.

 

קייטרינג מומלץ לאירועים בשטח

על מנת שיהיה לך אירוע באיכות גבוהה חייבים שיהיה קייטרינג בשטח ברמה גבוהה. עם קייטרינג איכותי וטעים תגיע ללב האורחים שלך. לכן חשוב שתדע שכל חומרי הגלם נבחרים בקפידה החל מהירקות ועד לנתחי הבשר, הם נעשים בצורה הטובה ביותר, לא עוברים טלטולים למיניהם, כך שהם נעשים באהבה גדולה. כמו כן מעבר לקייטרינג, מגיעים לך לשטח: שולחנות וכיסאות, פינות זולה למינהם, פופים, אוהלים, מאווררים או פטריות תלוי בעונה שנעשה האירוע, מפות, כלי הגשה, סכו”ם ועוד. כך שהאירוע שלך חשוב מאוד ולכן חשוב לתכנן אותו מהתחלה, גם מבחינת קייטרינג שיתאים  למקום שאתה רוצה לעשות בו, וגם מבחינת שאר הדברים שחשובים לאירוע כמו כסאות ושולחנות. לכן חשוב כל כך לדעת מי מספק לך את הקייטרינג, איך הקייטרינג של החברה שמספקת, האם האוכל שלה ברמה גבוהה. כל אלה אתה חייב לבדוק עוד בטרם הזמנת קייטרינג מחברה מסוימת, וזאת על מנת שלא יהיו הפתעות ביום האירוע לאורחים שלך. כי אורחים לא מרוצים זה אורחים שמתלוננים ויזכרו תמיד כמה האוכל לא היה טעים. לכן חשוב להקפיד על הפרטים הקטנים ביותר.

לקיטרינג בשרי ועל האש לאירועים

הזמנת קייטרינג לאירוע בשטח

קייטרינג בשטח נועד לכל אותם האנשים שרוצים לצאת מקופסא ולשנות אווירה. לכל אותם אנשים אלה מוצא שירות יוצא דופן של קייטרינג בשטח שעונה על הדרישות והצרכים שלהם. כי בסופו של דבר אתה מרגיש בשטח כמו בבית אם אתה מקבל את השירות והקייטרינג הטוב ביותר. לכן חשוב לבחור בחברה שתיתן לך את השירות , והקטיירינג הטוב ביותר. כי בסופו של דבר מה שחשוב באירוע זה להגיע לקיבה של האורחים  ולהרגיע אותה. כי אורחים רגועים הם אורחים מרוצים, שידברו טובות על האירוע שלך. לכן צריך להשקיע בהם ולדאוג שיקבלו את האוכל הטוב ביותר גם שמדובר על תנאים קשים בשטח. כי בדר”כ בשטח התנאים הם יותר קשים מאשר במקומות שאנו רגילים אליהם, במיוחד שמדובר על חוף ים או באוויר. לכן חשוב לבדוק מראש את התנאים לגבי המקום עצמו שאתה רוצה לחגוג בו.

 

דילוג לתוכן