קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג בשרי כשר בירושלים

תוכן עניינים

קייטרינג בשרי בירושלים

קייטרינג בשרי כשר בירושלים - המנגליסטים צוות ירושלים

קייטרינג בשרי כשר בירושלים זה רק המנגליסטים. אנו מומחים בשרותי גריל לאירועים. למנגליסטים צוות המספק שרות באזור ירושלים. לקבלת תפריטים ומחירים, צרו עמנו קשר דרך האתר ונשמח לסייע.

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג בשרי כשר בירושלים וסביבתה. פנה אלינו  וקבל 4 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

קייטרינג בשרי כשר בירושלים, על השרות.

למה בעצם לא להסתפק באוכל חלבי, או לחמניות וכמה סלטים?

הרבה אנשים שעורכים אירועים, חושבים לעצמם, האם כדאי להשקיע יותר בעיצוב ובצילום, ולהגיש אוכל חלבי או פרווה במקום ארוחה בשרית של ממש. המחשבה היא, שקייטרינג בשרי כשר בירושלים עולה יותר כסף, מוגש בדרך כלל על ידי מלצרים, והמנות קטנות ולא הכי מספקות. לא רק זה, אלא שמדובר בקייטרינג יקר, אך כולם עושים אותו דבר וזה הפך לסוג של סטנדרט. מי שלא אכפת לו מהסטנדרט, לא מבין למה עליו לשלם כל כך הרבה עבור כל כך מעט.

והם צודקים.  הקייטרינג הבשרי הרגיל לא באמת שווה את ההשקעה. אך יש אופציה נוספת, של קייטרינג בשרי כשר בירושלים עם מנגליסט, שמבשל את הבשר מיד לפני האירוע, על האש, מייצר אווירה צעירה ונוחה, האוכל טעים יותר וטרי יותר, והאורחים מופתעים מהיצירתיות ומקוריות. אין מישהו שלא אוהב מנגל, וגם צמחונים נהנים מירקות ודגים שבישלו אותם על האש.

מחיר אירוע קייטרינג בשרי

קייטרינג בשרי כשר בירושלים עושה רושם מכובד ויוקרתי.  לא משנה איזה סוג אירוע – חתונה, ברית, אירוסין, חגיגת יום הולדת, אירוע עסקי – האוכל הבשרי תמיד יתאים. לא ירגישו שזה כבד מדי, או קליל מדי. לא ירגישו שחיפפו או חיפשו פתרונות זולים. בקיצור, פתרון מושלם עבור בעלי אירוע עסוקים ועמוסים.

כשמזמינים קייטרינג בשרי כשר בירושלים, פשוט מאד לבחור תפריט. מנה ראשונה – דג או בשר. מנה שניה – בשר או עוף. סלטים, תוספות, קינוח, ושלום. אך לעומת זאת, כשמזמינים קייטרינג חלבי לאירוע, אנשים תוהים לעצמם: האם צריך להגיש דג סלמון? האם בייגל, סלמון מעושן, סלטים, וגבינות זה מספיק? אולי זה נראה זול מדי? האם כדאי להזמין פשטידות? כמה סלטים חיים כדאי להזמין? ועוד ועוד.

עם קייטרינג בשרי, התפריט פשוט ולא מסובך. ועם קייטרינג בשרי על האש, התפריט פשוט והאוכל עסיסי.

דילוג לתוכן