קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג בשרי בחיפה

תוכן עניינים

קייטרינג בשרי בחיפה

הזמנת קייטרינג בשרי בחיפה

איכות הבשר נמדדת על פי גורמים רבים, אופן יישון הבשר, אופן השמירה שלו בקירור, דרכי הגידול וההאכלה שלו ועוד. על מנת לקנות בשר טוב ואיכותי יש לפתח קשרים טובים עם קצב איכותי שיודע לטפל בבשר, לחתוך אותו ולנקות אותו מחלקים מיותרים, שומן וכו’. חשוב מאוד גם שהקצב ידע לחתוך את נתחי הבשר באופן מדויק כל שכל נתח יחתך בנפרד ללא ערבוב של נתחים שונים. בשר טרי מידי או בשר שנשמר באופן לא מבוקר בצורה מדויקת הוא בשר שיהיה קשה לטיפול ולא משנה מהו אופן ההכנה הבשר לא יצא טעים ומוצלח.

אופני ההכנה הם שונים מנתח לנתח ולכל סוג של בשר יש להתאים את סוג הבישול המתאים לו ביותר.  באופן עקרוני הבשרים מתחלקים לשלושה סוגים עיקריים : נתחים שרירים לבישול ארוך. נתחים רכים לבישול קצר ומהיר וחלקי פנים שהבישול שלהם צריך להיות מדויק מאוד על מנת לשמור על האיכותיות שלהם.

גם הבשר הטוב והאיכותי ביותר לא יצליח אם אופן הבישול שלו לא יתאים לסוג הבשר. בבישול בשר חשוב מאוד להקפיד על בישול מאוד מדויק, ישנם כללים ברורים לבחירת הבשר ולבישול המתאים על מנת לקבל מנת בשר איכותית וטעימה.

אם אתם רוצים לחגוג אירוע משמח או מרגש בארוחת בשר איכותית, אנחנו נעשה זאת בשבילכם. החל משלב בחירת הבשר וכלה בבישול הבשר והגשתו בדרך הנאה והמתאימה ביותר.

אם אתם מעוניינים בארוחת בשר מושקעת, מוקפדת ומדויקת השאירו פרטים בטופס הפניה ואנחנו ניצור אתכם קשר לבניית תפריט מותאם ולביצוע הארוחה ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר שיש.

דילוג לתוכן